Canned Material

Itt az idő, hogy meghatározzak egy erős karaktert, egy megingathatatlan jellemet, és egy tökéletes szerepet. Itt rend lesz és nem lesznek ellentmondások.

Friss topikok

2009.01.06. 03:15 Black Panther

Bevezető

Az új blogom születését egy fontos esemény váltotta ki. Elsőre nem tűnik olyan világrengetőnek, hiszen csak arról van szó, hogy két napot egy haveromnál töltöttem garázs-szobályában, és annak ellenére, hogy tanultunk baromi jól éreztem magam. A házuk egy két szintes szedett vedett sorház első eleme a 11. kerületben. Minden romos kicsit, nem működik a mosogatógép, tele van minden otthonilag barkácsolt polc szeméttel és könyvekkel. A háznak saját élete van. Minden sarokban egy növény vagy egy állat bújik meg, három macska, két kutya és egy tengerimalac közül mindíg van egy ami ott motoz a lábamnál. A srácnak két nővérével idősödő apjával és annyával lakik itt, és akkora szeretetet és összhangot tapasztaltam köztük, amekkorát eddig még sosem láttam. Az apa nagyon barátságos figura, aranyos apai tanácsokkal látja el fiát minden pillanatban, és szinte tapintható a szeretet kettőjük között. Először lesokkolt, hogy kakaóval ébresztett minket. Az anya is hasonlóan kedves barátságos nő. Haveromnak mindíg segít kijegyzetelni a tankönyveket, néha beszélgetnek msn-en, és a viszonyuk felhőtlen. Lényeg a lényeg, egy olyan világba kostoltam bele ezalatt a két nap alatt, ami megmutatta nekem, hogy máshogy is lehet élni, lehet szeretni, gondoskodni, és boldognak lenni.

Sok kétellyel küzdöttem az elmúlt évben, és ez az élmény most kizökkentett. Ennek a blognak a témálya természetesen a csajozás körül fog forogni, de további lényege az is, hogy engem is megváltoztasson. A valóság kissé kiszinezet változatát fogom legépelni, de ez ne zavarjon meg senkit, ez egy próba lesz a dolgaim leegyszerűsítésére, és problémáim megoldására.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cannedmaterial.blog.hu/api/trackback/id/tr9860731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása