Canned Material

Itt az idő, hogy meghatározzak egy erős karaktert, egy megingathatatlan jellemet, és egy tökéletes szerepet. Itt rend lesz és nem lesznek ellentmondások.

Friss topikok

2009.10.12. 23:41 Black Panther

Új Stratégia

Sok idő eltelt az elmúlt bejegyzésem óta, és ehhez mérten sok minden is történt. Már 33 lányt csókoltam meg, három lányba voltam szerelmes, és öt vagy hat lánnyal jártam.

De most megint egyedül vagyok, de most ez nem egy megoldhatatlan probléma. Itt az ideje megszervezni az életemet, és valami rendszerességet, állandó készenlétet építeni bele.

A terv az, hogy minden pénteken legyen valaki, akit elhívhatok randira. Rengeteg barát barátnőt kell összeszednem ehhez, és állandóan bővíteni kell a kört. Kint voltam amerikában a nyáron, és ahogy hazaértem a felszínesebb kapcsolataim teljesen eltűntek, tehát újra kell építeni a kört.

Egyszerű helyzet elemzést szeretnék összerakni, amiből lehet építkezni.

Ülök az órán, és beszédbe elegyedem egy lánnyal. A téma kezdetben az óra és a tanár. Dög unalom, de egy közös pont. Az órának vége. Most mit csináljak? Halál jó indok:

"Ezen az órán nem ismerek senkit. Megadnád az Msn edet, hogy meg tudjunk osztani anyagokat és infókat?" Totál egyszerű.

Következő helyzet, jóval nehezebb. Ülök a könyvtárban, és rám jön a kanosság. Körülnézek, és egy kedves lányka ott tanul tőlem pár padnyira. Hmm ez nem egyszerű. Ha alattam jár, akkor jó lenne anyagokat ajánlaniu neki mondjuk. Persze megint msn.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cannedmaterial.blog.hu/api/trackback/id/tr491446512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása