Canned Material

Itt az idő, hogy meghatározzak egy erős karaktert, egy megingathatatlan jellemet, és egy tökéletes szerepet. Itt rend lesz és nem lesznek ellentmondások.

Friss topikok

2009.01.16. 20:28 Black Panther

Randi

Randiztam a lánykával, aki az ez alatti cikkben szerepel. Jó volt, de nem az igazi, de most nem ez a lényeg. Az értékrendem tiszta volt, és majdnemhogy teljes. Önmagamat adtam, és viszonylag keveset hazudtam, illetve talán egyáltalán nem. Sok olyan dologról is beszéltem, amiről ezelőtt nem mertem volna, meg tudtam nyílni, és kiadni azt ami bennem van. Jól esett mit ne mondjak.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://cannedmaterial.blog.hu/api/trackback/id/tr1882432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása